2012. április 27.

Üzenet

Sziasztok!
Nem tudom olvassátok-e még a blogot, vagy hogy látogatjátok-e, de aki igen, annak üzenni szeretnék.

Viki (azaz XD), visszaolvastam amit a chat-ben írtál, és köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy, de végleg vége. Lehet, hogy Nektek tetszik amiket írtam, de nekem nem. Egyszerűen nem vagyok vele megelégedve. Úgy érzem, én ennél többet tudnék Nektek nyújtani! De ihletem sincs! Talán az a legnagyobb baj, hogy igyekeztem iszonyat érdekesre írni. Vannak még elvarratlan szálak, és annyira összecsapottnak érzem ezt az egész történetet, hogy még a legrosszabb történetnél is rosszabb. Másrészt a kommentek... A 23. fejezethez 5 kommentet kaptam, utána már egyre kevesebbet. Nem törődtem velük, tovább írtam. Aztán már egy kicsit zavaróvá vált, hogy 0 komment mindenhol. Már az 1 kommentnek úgy örültem, mint a kisgyerek, aki nyalókát kap. Láttam hogy máshol, van aki 9 kommentet, van aki többet kap. Nagyon elszomorodtam, de folytattam. Aztán jött a bokatörésem... Mindegy, lényeg a lényeg, kész, vége. Talán egyszer újra írom az egész sztorit, de az nem most lesz!
Köszönöm hogy elolvastad!
Puszi: Vivi

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Megértelek Vivi de azért én továbbra is reménykedek mert én még hiszek benne h egyszer még folytatni fogod ezen a blogon.
    Én hiszek benned! Ezt ne feledd soha mert vannak olvasóid akik szeretnek, támogatnak és olvassák a blogodat. Nagyon de nagyon szeretlek és a szorit is. Ezt tarsd szem elõtt!!!!!!!!!! Pihend ki magadat a szünetben és remélem/jük újjult erõvel vagy ihlettel térsz vissza hozánk az olvasóid hoz. Mert én tárt karokkal várlak!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. A komi miatt pedig ne aggódj én mindig írni fogok neked komit de ahhoz szükség lenne fejezetre. Mert egy nagyon de nagyon tehetséges író vagy ezért és az olvasóidért érdemes lenne folytatni ha számítunk neked egy kicsit akkor megérted a bajt. Oksa?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem igazán szoktam komizni, de most mégis írok!!
    Nagyon jól írsz, és sajnálom, hogy abba hagytad. Reménykedek/reménykedünk abban hogy ezt a törit is be fogod fejezni valamikor! Én mondjuk annak is örülnék ha nem ezt hanem egy másik történetet írnál amihez van ihleted! Reménykedhetünk benne??
    Brigi

    VálaszTörlés
  4. Kérlek............... folytasd a kedvünkért!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés